Kizárólag telefonon vagy elektronikusan indítható ügyintézés mától Nyáregyházán. A járványügyi veszélyeztetettség növekedésére tekintettel, a koronavírus fertőzés terjedésének akadályozása érdekében november 2. napjától a Nyáregyházi Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés folyamatos lesz, azonban személyes ügyintézés szünetel, kizárólag telefonon illetve e-mailben van lehetőség kapcsolatfelvételre. Ennek biztosítása érdekében a Hivatal bejárata zárva lesz.
Egyes, csak személyesen intézhető ügyekben (házasságkötési szándék bejelentése, valamint apai elismerő nyilatkozat megtétele), előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban kerülhet sor személyes ügyintézésre.
Az ügyek indításához szükséges kérelemnyomtatványt le kell tölteni a település weboldaláról, ki kell tölteni és aláírva, telefonos elérhetőséget megjelölve, a szükséges mellékletekkel együtt a Hivatal bejáratánál elhelyezett „Levelek" feliratú gyűjtődobozba be kell dobni, vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre el kell juttatni.
Aki nem rendelkezik az ehhez szükséges eszközökkel (pl. nyomtató, internet), az telefonon indíthatja az ügyintézést. A kapcsolt ügyintéző kitölti a kérelemnyomtatványt, tájékoztat a csatolandó mellékletekről, amelyeket 8 napon belül – az indított ügyet megjelölő, aláírt kisérőlevéllel együtt - szintén a Hivatal bejáratánál elhelyezett „Levelek" feliratú gyűjtődobozba dobva kell benyújtani.